FredagsQL

Välkommen till Centrumkyrkan Bjästa på FredagsQL!

Dag? – Fredagar udda veckor.
Tid? – Klockan 18.00-20.30.
Var? – Centrumkyrkan Bjästa, Nätragatan 23.
Vem? – Alla barn och unga som är födda 2014 eller tidigare (åk 3-6)
Vad? – bibelsamling, lekar, tävlingar, fika, kiosk m.m.
Anmälan? – Ingen anmälan krävs
Har du frågor? – Kontakta: info@centrumkyrkanbjasta.se
För att få uppdaterad info på mejl eller sms, anmäl dig till nyhetsbrev här nedanför.

Våren 2024

Fredag 7 juni

Välkommen till FredagsQL terminavslutning fredag 7 juni. Avresa från Centrumkyrkan Bjästa kl 18:10, Åter i Bjästa ca 21:00.

Vi kommer hålla till hemma hos Oskar (Näske 125), i deras trevliga logcafé där det serveras tacos (alternativ finns), samt lite annat också. Utöver mat så blir lite tävlingar/lekar utomhus samt ett litet lotteri.

Festen avslutas med vattenkrig mellan två lag (naturligtvis frivilligt om man vill vara med). I så fall, ta med ombyteskläder samt ”vattengevär” eller dylikt om du har (finns att låna något om du inte har).

För att beräkna mat/skjutsar tur och retur, så behöver vi veta hur många vi blir. Anmälan senast dagen innan, dvs 6 juni

Anmäl dig här

Känn dig välkommen till  FredagsQL:s avslutning på vårterminen!